Milkshake a festival Sperm

Ďalší z fyzicky náročných víkendov je za mnou. Piatkový Milkshake v Subclube sa zvrhol na príjemné stretnutie kopy kamarátov. Medzi nimi opäť nechýbali „starí známi“ v podobe technických problémov s aparátom. Následkom toho som hral ako malý chlapec prvý krát za gramofónmi. Na to som si však už zvykol. Chalani sľubujú, že sa už intenzívne pracuje na radikálnej zmene. Držím im palce. Erik iste prepáči, že som učinil jeho sľub verejným.

V sobotu som bol na vcelku vydarenom prvom ročníku festivalu Sperm v Prahe. Je dobré, že už aj Praha má „oficiálne“ miesto pre tento druh hudby. Napriek detským chorobám novorodenca to bol príjemný večer. Gratulujem Michal a spol.! Kritizovať nebudem. Príliš podobné zameranie k nášmu festivalu by ma mohlo postaviť do úlohy snajpera konkurencie. Vrcholom večera bol pre mňa jednoznačne Jamie Lidell. Jeho účasť na tohtoročnom Wilsonicu už riešime nejaký ten týždeň. Verím, že to nakoniec vyjde.
Okrem samotného festivalu sa na druhý deň konala ešte konferencia. Tej som sa však už kvôli iným povinnostiam nezúčastnil. Dúfam, že bola plodná a že sa dostanem aspoň k nejakým výstupom. Teším sa na ďalší ročník. Vyčerpávajúcu reportáž napísal Karel Veselý na Musicserver.cz. Prvé reakcie nájdete tiež na Spaceboss.net, Utrum a ešte raz na Utrum.

Leave a Reply

